Groepswerk, Verslag van ervaringen uit de onderwijspraktijk
- 0
- 0
- 924
Bibwijzerbijdrage: 'Groepswerk, Verslag van ervaringen uit de onderwijspraktijk' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 4. Geschreven door R. Boerhout en A. Miedema.
A direct approach to indirect proofs
- 0
- 0
- 935
Bibwijzerbijdrage: 'A direct approach to indirect proofs' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 4. Geschreven door U. Leron.
Die Erdmessung des Erathostenes. Ein Unterrichtsbeispiel zur Einfürung der bogenlänge
- 0
- 0
- 1.1K
Bibwijzerbijdrage: 'Die Erdmessung des Erathostenes. Ein Unterrichtsbeispiel zur Einfürung der bogenlänge' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 4. Geschreven door C. Schütz.
Von der Polynomdivision und ihrer Nutzanwendung
- 0
- 0
- 817
Bibwijzerbijdrage: 'Von der Polynomdivision und ihrer Nutzanwendung' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 4. Geschreven door M. Möbius.
Reasonable elections don’t exist
- 0
- 0
- 953
Bibwijzerbijdrage: 'Reasonable elections don't exist' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 4. Geschreven door John Baylis.
Mathematical education versus critical education
- 0
- 0
- 906
Bibwijzerbijdrage: 'Mathematical education versus critical education' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 4. Geschreven door O. Skovsmose.
Enkele smaakmakers : het getal pi, bijecties tussen twee talen, cijferwerk
- 0
- 0
- 959
Spinnenwebartikel: 'Enkele smaakmakers : het getal pi, bijecties tussen twee talen, cijferwerk' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 3. Geschreven door Jos Vermeulen.
Het ezelsbrugske
- 0
- 0
- 1.3K
Spinnenwebartikel: 'Het ezelsbrugske' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 3. Geschreven door Willy Goossens.
Des élèves responables… c’ est possible
- 0
- 0
- 921
Spinnenwebartikel: 'Des élèves responables… c' est possible' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 3. Geschreven door M.-L. Bolle.
Reële getallen in de klas
- 0
- 0
- 1K
Loep: 'Reële getallen in de klas' uit Uitwiskeling jaargang 02, nummer 3. Geschreven door Greet Kesselaers, Johan Deprez en Michel Roelens.