Differentiëren 1
- 0
- 0
- 945
Bibwijzerbijdrage: 'Differentiëren 1' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door HEWET-team.
Huiswerk voor wiskunde
- 0
- 0
- 993
Bibwijzerbijdrage: 'Huiswerk voor wiskunde' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door H. J. Smid en A. Verweij.
Levende wiskunde, Toepassingen geordend naar wiskundig onderwerp
- 0
- 0
- 1.1K
Bibwijzerbijdrage: 'Levende wiskunde, Toepassingen geordend naar wiskundig onderwerp' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door Hans Steur.
Learning Mathematics. The Cognitive Science Approach to Mathematics Education
- 0
- 0
- 883
Bibwijzerbijdrage: 'Learning Mathematics. The Cognitive Science Approach to Mathematics Education' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door R. B. Davis.
Situatiebeschrijvingen in wiskundeteksten
- 0
- 0
- 939
Bibwijzerbijdrage: 'Situatiebeschrijvingen in wiskundeteksten' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door SLO.
Continuum nr. 1 : Aanzet van het meetkundeonderwijs in het secundair onderwijs
- 0
- 0
- 1.1K
Bibwijzerbijdrage: 'Continuum nr. 1 : Aanzet van het meetkundeonderwijs in het secundair onderwijs' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door CEDIWI.
Over het verdelen van aangeslibd land. Een brugklasprojekt.
- 0
- 0
- 906
Bibwijzerbijdrage: 'Over het verdelen van aangeslibd land. Een brugklasprojekt.' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 4. Geschreven door Jan van Maanen.
De cosinus- en de sinusregel
- 0
- 0
- 1.1K
Loep: 'De cosinus- en de sinusregel' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 3. Geschreven door Hilde Eggermont en Greet Kesselaers.
Teaching group theory visually
- 0
- 0
- 1K
Bibwijzerbijdrage: 'Teaching group theory visually' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 3. Geschreven door Uri Rimon.
Mathematical induction – a computer approach
- 0
- 0
- 864
Bibwijzerbijdrage: 'Mathematical induction - a computer approach' uit Uitwiskeling jaargang 01, nummer 3. Geschreven door A. K. Austin.