Misleidende procenten
- 0
- 0
- 1K
Spinnenwebartikel: 'Misleidende procenten' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Gerd Hautekiet.
Voorbereiding voor later
- 0
- 0
- 829
Redactioneelbijdrage: 'Voorbereiding voor later' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Michel Roelens.
Aantal kaarten raden
- 0
- 0
- 820
Spinnenwebartikel: 'Aantal kaarten raden' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Gilberte Verbeeck.
Wiskunde-leren activeren
- 0
- 0
- 1.3K
Een wiskundeleraar wil in de eerste plaats dat zijn leerlingen wiskunde leren. Het leren is iets wat de leerling zelf moet doen. Dit gebeurt in de klas, maar ook daarbuiten. Naast activerende werkvormen voor in de klas, zochten we naar manieren om meer impact te hebben op het leren buiten de klas. Zowel in de klas als daarbuiten kan dit online of offline gebeuren. De auteurs geven een persoonlijk verslag van hoe zij dit proberen te realiseren.
Four colors suffice. How the map problem was solved
- 0
- 0
- 1.1K
Bibwijzerbijdrage: 'Four colors suffice. How the map problem was solved' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door R. Wilson.
Numberphile
- 0
- 0
- 839
Bibwijzerbijdrage: 'Numberphile' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Onbekend.
Wat te bewijzen was
- 0
- 0
- 1K
Bibwijzerbijdrage: 'Wat te bewijzen was' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Martin Kindt.
Ebola
- 0
- 0
- 1K
Spinnenwebartikel: 'Ebola' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Gerd Hautekiet.
Logaritme. Een betekenisvolle aanpak met herhaald delen
- 0
- 0
- 862
Bibwijzerbijdrage: 'Logaritme. Een betekenisvolle aanpak met herhaald delen' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Paulien Vos en Borge Espedal.
Mathcounts Trainer: een applicatie voor probleemoplossend denken in de klas
- 0
- 0
- 1K
Bibwijzerbijdrage: 'Mathcounts Trainer: een applicatie voor probleemoplossend denken in de klas' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Onbekend.