- Onder de loep
Van basisonderwijs naar secundair onderwijs
- Johan Deprez, Michèle Dexters, Els Van Emelen
- 2
- 0
From the Blog
Misleidende procenten
Spinnenwebartikel: 'Misleidende procenten' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Gerd Hautekiet.
[ Lees meer ]Voorbereiding voor later
Redactioneelbijdrage: 'Voorbereiding voor later' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Michel Roelens.
[ Lees meer ]Aantal kaarten raden
Spinnenwebartikel: 'Aantal kaarten raden' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Gilberte Verbeeck.
[ Lees meer ]Numberphile
Bibwijzerbijdrage: 'Numberphile' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Onbekend.
[ Lees meer ]Mathcounts Trainer: een applicatie voor probleemoplossend denken in de klas
Bibwijzerbijdrage: 'Mathcounts Trainer: een applicatie voor probleemoplossend denken in de klas' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Onbekend.
[ Lees meer ]Wiskunde-leren activeren
Een wiskundeleraar wil in de eerste plaats dat zijn leerlingen wiskunde leren. Het leren is iets wat de leerling zelf moet doen. Dit gebeurt in de klas, maar ook daarbuiten. Naast activerende
[ Lees meer ]Wat te bewijzen was
Bibwijzerbijdrage: 'Wat te bewijzen was' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Martin Kindt.
[ Lees meer ]Ebola
Spinnenwebartikel: 'Ebola' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Gerd Hautekiet.
[ Lees meer ]Logaritme. Een betekenisvolle aanpak met herhaald delen
Bibwijzerbijdrage: 'Logaritme. Een betekenisvolle aanpak met herhaald delen' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door Paulien Vos en Borge Espedal.
[ Lees meer ]Four colors suffice. How the map problem was solved
Bibwijzerbijdrage: 'Four colors suffice. How the map problem was solved' uit Uitwiskeling jaargang 32, nummer 2. Geschreven door R. Wilson.
[ Lees meer ]