- Onder de loep
Van basisonderwijs naar secundair onderwijs
- Johan Deprez, Michèle Dexters, Els Van Emelen
- 2
- 0
From the Blog
Een taart snijden op een wetenschappelijke manier
Spinnenwebartikel: 'Een taart snijden op een wetenschappelijke manier' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 4. Geschreven door Gerd Hautekiet.
[ Lees meer ]Geluid met GeoGebra
Spinnenwebartikel: 'Geluid met GeoGebra' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 4. Geschreven door Hilde Eggermont.
[ Lees meer ]Buigpunten en geodeten bij kegels
Spinnenwebartikel: 'Buigpunten en geodeten bij kegels' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 4. Geschreven door Aad Goddlijn.
[ Lees meer ]Groepentheorie
Bibwijzerbijdrage: 'Groepentheorie' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 4. Geschreven door Tristan Kuijpers en C. Lybaert.
[ Lees meer ]Quelques difficultés liées à la soustraction
Bibwijzerbijdrage: 'Quelques difficultés liées à la soustraction' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 4. Geschreven door Isabelle Berlanger, Ginette Cuisinier, Thérèse Gilbert en aure Ninove.
[ Lees meer ]Raisonnements divins
Bibwijzerbijdrage: 'Raisonnements divins' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 4. Geschreven door M. Aigner en G. Ziegler.
[ Lees meer ]Origamics, Mathematical explorations through paper folding
Bibwijzerbijdrage: 'Origamics, Mathematical explorations through paper folding' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 3. Geschreven door Kazuo Haga.
[ Lees meer ]Onderzoekscompetenties met Wiskunnend Wiske
Spinnenwebartikel: 'Onderzoekscompetenties met Wiskunnend Wiske' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 3. Geschreven door Annie Clarysse en Koen De Naeghel.
[ Lees meer ]L’Ocalogik: al spelend je redeneervermogen verbeteren
Spinnenwebartikel: 'L'Ocalogik: al spelend je redeneervermogen verbeteren' uit Uitwiskeling jaargang 30, nummer 3. Geschreven door Caterina Vicentini.
[ Lees meer ]Beschrijvende statistiek in de tweede graad
In het leerplan vinden we de doelstelling: “leerlingen moeten verschillende grafische voorstellingen van statistische gegevens gebruiken en interpreteren”. Hiervoor is het nodig dat leerlingen de
[ Lees meer ]