- Onder de loep
Van basisonderwijs naar secundair onderwijs
- Johan Deprez, Michèle Dexters, Els Van Emelen
- 2
- 0
From the Blog
Why isn’t the fundamental theorem of algebra obvious?
Bibwijzerbijdrage: 'Why isn't the fundamental theorem of algebra obvious?' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 2. Geschreven door Timothy Gowers.
[ Lees meer ]Website
Redactioneelbijdrage: 'Website' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 2. Geschreven door Tom Hofkens.
[ Lees meer ]Onderwijsonderzoeken
Redactioneelbijdrage: 'Onderwijsonderzoeken' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 1. Geschreven door Pedro Tytgat.
[ Lees meer ]‘String-art’ probleem
Spinnenwebartikel: ''String-art' probleem' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 1. Geschreven door Anne Schatteman.
[ Lees meer ]Wiskunde en breien
Handwerken, zowel breien als haken, is weer helemaal in! Allerlei initiatieven schieten als paddenstoelen uit de grond: breicafés, wildbreiacties, tentoonstellingen… In deze loep laten we je
[ Lees meer ]Funktionen kann man nicht sehen
Bibwijzerbijdrage: 'Funktionen kann man nicht sehen' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 1. Geschreven door Rainer Kaenders.
[ Lees meer ]Warum ist das so? Aufgabenideen zum mathematischen Begründen
Bibwijzerbijdrage: 'Warum ist das so? Aufgabenideen zum mathematischen Begründen' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 1. Geschreven door Guido Pinkernell.
[ Lees meer ]Gapminder – for a fact-based world view
Bibwijzerbijdrage: 'Gapminder - for a fact-based world view' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 1. Geschreven door Onbekend.
[ Lees meer ]Algebraïsche handigheid loont
Spinnenwebartikel: 'Algebraïsche handigheid loont' uit Uitwiskeling jaargang 28, nummer 1. Geschreven door Luc Van den Broeck.
[ Lees meer ]‘Het verschil in wiskunde’, verslag en aanbevelingen na de peilingen wiskunde
Nieuwsbericht: ''Het verschil in wiskunde', verslag en aanbevelingen na de peilingen wiskunde' uit Uitwiskeling jaargang 27, nummer 4. Geschreven door Redactie.
[ Lees meer ]