Oproep – Doe mee aan onderzoek rond wiskundig redeneren29apr Oproep – Doe mee aan onderzoek rond wiskundig redeneren Kleine aanpassingen, betere lessen29apr Kleine aanpassingen, betere lessen Instappen voor grafentheorie29apr Instappen voor grafentheorieParameterkrommen29aprParameterkrommenMathigon, de wiskundige speeltuin29aprMathigon, de wiskundige speeltuin bOOleO, een spel rond logische poorten voor de tweede graad29apr bOOleO, een spel rond logische poorten voor de tweede graadWijze lessen. Twaalf bouwstenen voor effectieve didactiek.29aprWijze lessen. Twaalf bouwstenen voor effectieve didactiek.Kinetische energie. Houden we de formule intuïtief?29aprKinetische energie. Houden we de formule intuïtief?Een proportionaalpasser uit een 3D-printer29aprEen proportionaalpasser uit een 3D-printer 1 2 3 … 8 9 10 11 12 13 14 … 134 135 136
Oproep – Doe mee aan onderzoek rond wiskundig redeneren29apr Oproep – Doe mee aan onderzoek rond wiskundig redeneren
bOOleO, een spel rond logische poorten voor de tweede graad29apr bOOleO, een spel rond logische poorten voor de tweede graad
Wijze lessen. Twaalf bouwstenen voor effectieve didactiek.29aprWijze lessen. Twaalf bouwstenen voor effectieve didactiek.
Kinetische energie. Houden we de formule intuïtief?29aprKinetische energie. Houden we de formule intuïtief?