Lineare und exponentielle Prozesse, Modellbildung mit dem TI-9215aprLineare und exponentielle Prozesse, Modellbildung mit dem TI-92Praktische opdrachten Voortgezette Meetkunde15aprPraktische opdrachten Voortgezette MeetkundeHet begrip afgeleide: een meerwaarde door ICT?15janHet begrip afgeleide: een meerwaarde door ICT?Ontbinden van een drieterm van de tweede graad15janOntbinden van een drieterm van de tweede graadDe kerk met de toren die niet dichtgeplooid is15janDe kerk met de toren die niet dichtgeplooid isDe normale verdeling15janDe normale verdelingVan ruimtelijk inzicht naar ruimtemeetkunde15janVan ruimtelijk inzicht naar ruimtemeetkundeExactly how is math used in technology? (http://www.math.bcit.ca/examples/table.htm)15janExactly how is math used in technology? (http://www.math.bcit.ca/examples/table.htm)Een kaarttruc15oktEen kaarttruc 1 2 3 … 76 77 78 79 80 81 82 … 134 135 136
Lineare und exponentielle Prozesse, Modellbildung mit dem TI-9215aprLineare und exponentielle Prozesse, Modellbildung mit dem TI-92
Exactly how is math used in technology? (http://www.math.bcit.ca/examples/table.htm)15janExactly how is math used in technology? (http://www.math.bcit.ca/examples/table.htm)