Wiskunde en natuurwetenschappen15oktWiskunde en natuurwetenschappenL’insegnamento della geometria nei nuovi programmi della scuola italiana15oktL’insegnamento della geometria nei nuovi programmi della scuola italianaTien jaar evolutie van het wiskundeonderwijs in Vlaanderen: een schets uit de praktijk15julTien jaar evolutie van het wiskundeonderwijs in Vlaanderen: een schets uit de praktijkConcrete wiskundige structuren15julConcrete wiskundige structurenVan de wiskunde naar de leerlingen of van de leerlingen naar de wiskunde: een vraag naar de zin15julVan de wiskunde naar de leerlingen of van de leerlingen naar de wiskunde: een vraag naar de zinHuidige tendensen in het analyse-onderwijs en perspectieven voor het jaar 200015julHuidige tendensen in het analyse-onderwijs en perspectieven voor het jaar 2000Afgeleiden en integralen15aprAfgeleiden en integralenPentole, ombre, formiche – In viaggio con la matematica15aprPentole, ombre, formiche – In viaggio con la matematicaAnalytische meetkunde in het vierde jaar15aprAnalytische meetkunde in het vierde jaar 1 2 3 … 93 94 95 96 97 98 99 … 134 135 136
L’insegnamento della geometria nei nuovi programmi della scuola italiana15oktL’insegnamento della geometria nei nuovi programmi della scuola italiana
Tien jaar evolutie van het wiskundeonderwijs in Vlaanderen: een schets uit de praktijk15julTien jaar evolutie van het wiskundeonderwijs in Vlaanderen: een schets uit de praktijk
Van de wiskunde naar de leerlingen of van de leerlingen naar de wiskunde: een vraag naar de zin15julVan de wiskunde naar de leerlingen of van de leerlingen naar de wiskunde: een vraag naar de zin
Huidige tendensen in het analyse-onderwijs en perspectieven voor het jaar 200015julHuidige tendensen in het analyse-onderwijs en perspectieven voor het jaar 2000
Pentole, ombre, formiche – In viaggio con la matematica15aprPentole, ombre, formiche – In viaggio con la matematica